سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تو خوشبختی

اگر امروز که بیدار شدی بیشتر احساس سلامت کردی تا مریضی ، تو خوشبخت تر از یک میلیون نفری هستی که تا آخر این هفته بیشتر زنده نیستند.

  

  

? اگر هیچ وقت خطر جنگ را تجرب نکرده ای و تنهایی زندان را حس نکرده ای ، در شمار ??? میلیون نفر آدم خوشبخت دنیا هستی .
? اگر می توانی در یک جلسه مذهبی شرکت کنی بدون اینکه اذیت و آزار، دستگیری ، شکنجه و وحشت از مرگ داشته باشی خوشبخت تر از سه میلیون نفر در جهان هستی.
? اگر در جیب یا کیف خود پول داری و می توانی گاهی کمی پول خرج کنی ، جزو ? درصد آدمهای پولدار دنیایی.
? اگر پدر و مادرت هنوز زنده اند و هنوز با هم زندگی می کنند . تو واقعا بی نظیری!
? اگر سرت را بالا می گیری و لبخند می زنی و احساس خوبی داری ، تو خوشبختی ، چون خیلی ها می توانند این کار را بکنند ، ولی اکثرا نمی کنند.
? اگر امروز و دیروز دعا کردی ، واقعا خوشبختی ، چون اعتقاد داری که خدا صدای ما را می شنود و به ما جواب می دهد.
?اگر می توانی این مطلب را بخوانی خوشبخت تر از کسانی هستی که نمی توانند این مطلب را بخوانند


» نظر

سپرده اخلاقی

یکی از شرایط‌ لازم‌ برای‌ پدیدار شدن‌ افکار نو،وجود آرامش‌ برای‌ مغز است‌. این‌ عضو اسرارآمیز در دریای‌ آرامبخش‌ درون‌ آدمی‌ می‌تواند با قلاب‌ خویش‌ به‌ جست‌وجوی‌ افکار نو پرداخته‌ و به‌ سوی‌ خلاقیت‌ حرکت‌ کند. انسان‌ها در یک‌ محیط‌ به‌ دور از اضطراب‌ و تنش‌،فرصت‌ لازم‌ را می‌یابند که‌ بهتر تفکر کنند و برعکس‌،در یک‌ محیط‌ پرتنش‌ که‌ ابرهای‌ نگرانی‌ و بدبینی‌ حضور دارند...

 

 

 

 

 

 

 

 

مغز ،تمامی‌ انرژی‌ خویش‌ را برای‌ حفظ‌ و موجودیت‌ صاحب‌ خود به‌ کار می‌برد و دیگر مجالی‌ برای‌ اندیشیدن‌ نخواهدداشت‌ به‌ همین‌ خاطر لازم‌ است‌ انسان‌ها بکوشند در جامعه‌ شرایطی‌ پدید آید که‌ در بستر آن‌ مغز بیندیشد و تکامل‌ یابد و سبب‌ساز افکار نو شده‌ و شرایط‌ برای‌ سازندگی‌ در جامعه‌ مهیا شود.
با افزایش‌ سپرده‌گذاریهای‌ اخلاقی‌ می‌توان‌ شرایط‌ را برای‌ شکل‌گیری‌ یک‌ محیط‌ آرامبخش‌ در جامعه‌ فراهم‌ کرد. هنگامی‌ که‌ در یک‌ بانک‌ سپرده‌گذاری‌ مالی‌ می‌کنید،پول‌ را از خود دور کرده‌ و آن‌ را در جایی‌ می‌گذارید که‌ بطور موقت‌ به‌ آن‌ دسترسی‌ ندارید و چه‌ بسا،احتیاجاتی‌ داشته‌ باشید که‌ نتوانید آنها را برطرف‌ کنید،اما با گذشت‌ زمان‌ این‌ سپرده‌ها افزایش‌ می‌یابد ،به‌ گونه‌یی‌ که‌ متوجه‌ می‌شوید با کمک‌ آن‌ می‌توانید یک‌ احتیاج‌ بسیار مهم‌ و ضروری‌ خود را برطرف‌ کنید. اما اگر شما از سپرده‌های‌ خود به‌ مرور برداشت‌ کنید ،اگرچه‌ با خرج‌ کردن‌ پول‌ خود به‌ نیازهای‌ خویش‌ پاسخ‌ می‌دهید اما در یک‌ زمان‌ متوجه‌ می‌شوید ،دیگر در حساب‌ بانکی‌ خود پولی‌ ندارید و در صورت‌ وقوع‌ یک‌ مشکل‌ مهم‌،ممکن‌ است‌ دچار معضلات‌ عدیده‌ شوید. در این‌ دنیا ما علاوه‌ بر حساب‌ بانکی‌ مالی‌،دارای‌ یک‌ حساب‌ بانکی‌ اخلاقی‌ نیز هستیم‌ ،اگرچه‌ سپرده‌های‌ آن‌ به‌ صورت‌ عدد و رقم‌ قابل‌ مشاهده‌ نیست‌،اما این‌ موجودی‌ وجود دارد و اثرات‌ این‌ حساب‌ بانکی‌ بخوبی‌ بر روی‌ زندگی‌ ما و دیگران‌ مشهود است‌. انسان‌ زمانی‌ که‌ سپرده‌گذاری‌ اخلاقی‌ می‌کند،در ابتدا ممکن‌ است‌ احساس‌ ضرر کند،زیرا مجبور است‌ بطور موقت‌ سود را از خود دور کند اما در اصل‌ او ضرر نکرده‌ است‌ بلکه‌ به‌ موجودی‌ سپرده‌های‌ اخلاقی‌ خویش‌ افزوده‌ است‌. برای‌ مثال‌ کسی‌ که‌ دروغ‌ می‌گوید،بطور موقت‌ چه‌ بسا به‌ سودش‌ تمام‌ شود،اما او در حال‌ برداشت‌ از سپرده‌های‌ اخلاقی‌ خود است‌. با گذشت‌ زمان‌ وقتی‌ سپرده‌های‌ اخلاقی‌ او از دست‌ رفت‌،تازه‌ مشکلات‌ او آغاز می‌شود و سبب‌ خواهدشد رضایتمندی‌ درونی‌ خویش‌ را از دست‌ بدهد و دریای‌ آرامش‌ درونی‌ او دچار تلاطم‌ شود و آرام‌آرام‌ فاصله‌ شخصیت‌ درونی‌ او با آنچه‌ در ظاهر به‌ نمایش‌ می‌گذارد،بیشتر می‌شود زیرا فرد در تلاش‌ است‌ تا نشان‌ دهد دارای‌ سپرده‌های‌ اخلاقی‌ فراوان‌ است‌ و همین‌ موضوع‌ باعث‌ می‌شود که‌ او برای‌ تطبیق‌ دادن‌ این‌ دو شخصیت‌،انرژی‌ فروانی‌ را به‌ هدر دهد و لذا شرایط‌ درونی‌ انسان‌ برای‌ تفکر کردن‌ نامساعد شود.
ارنست‌ دیمنه‌،بیان‌ می‌کند «اگر می‌خواهید چیزی‌ اصیل‌ خلق‌ کنید،خودتان‌ باشید.»
کاهش‌ سپرده‌گذاریهای‌ اخلاقی‌ در جامعه‌ سبب‌ می‌شود که‌ زمینه‌ برای‌ گسسته‌ شدن‌ روابط‌ اجتماعی‌ گسترش‌ یابد و با سست‌ شدن‌ پیوندهای‌ اجتماعی‌،شرایط‌ لازم‌ برای‌ بروز خلاقیت‌ در جامعه‌ سخت‌تر می‌شود. زیرا فرصتی‌ برای‌ تفکر کرن‌ وجود نخواهدداشت‌.
حال‌ این‌ سوؤال‌ در ذهن‌ ما ایجاد می‌شود که‌ در چه‌ شرایطی‌،ما در حال‌ سپرده‌گذاری‌ اخلاقی‌ هستیم‌ و در چه‌ شرایطی‌ در حال‌ برداشت‌ از حساب‌ بانکی‌ اخلاقی‌ خود هستیم‌ . توجه‌ به‌ موارد زیر می‌تواند در این‌ خصوص‌ به‌ ما کمک‌ کند.
? سپرده‌گذاری‌اخلاقی
عبارت‌ است‌ از:
? «راست‌گویی‌»،
? «عطوفت‌ و مهربانی‌ و احترام‌ به‌ دیگران‌ و رعایت‌ ادب‌ در برخورد با دیگران‌»،
? «وفاداری‌ به‌ دوستان‌ و آشنایان‌ و حفظ‌ آبروی‌ آنان‌»،
? «رعایت‌ حقوق‌ دیگران‌»،
? «بیان‌ گفتار با عمل‌»،
? «قبول‌ مسوولیت‌ همراه‌ با توانایی‌»،
? «در برابر خطای‌ دیگران‌ گذشت‌ کردن‌»،
? «امانت‌داری‌»،
? «پایبندی‌ به‌ عهد و وفا»،
? «پذیرش‌ اشتباه‌ خود»،
? «رازداری‌»،
? «کمک‌ به‌ دیگران‌ و آموزش‌ آنان‌ جهت‌ خوداتکا شدن‌ بدون‌ چشمداشت‌»،
? «نظم‌ و انضباط‌ در امور»،
? «احترام‌ به‌ شخصیت‌ خود و حفظ‌ آن‌»و
? «پاکیزگی‌ و آراستگی‌»،
? برداشت‌ از سپرده‌گذاری‌ اخلاقی‌
? «دروغگویی‌»،
? «بداخلاقی‌ و انجام‌ رفتارهای‌ بی‌ادبانه‌ و گستاخانه‌ و تحقیر دیگران‌»،
? «غیبت‌، تهمت‌، بدگویی‌ درباره‌ دوستان‌ و آشنایان‌»،
? «پایمال‌ کردن‌ حقوق‌ دیگران‌»،
? «بیان‌ گفتار بدون‌ عمل‌»،
? «بدون‌ توانایی‌ قبول‌ مسوولیت‌ کردن‌»،
? «انتقام‌جویی‌ کردن‌، اشتباه‌ گذشته‌ سایرین‌ را به‌ رخشان‌ کشیدن‌ و موجبات‌ رنجش‌ آنان‌ را فراهم‌ آوردن‌»،
? «خیانت‌ در امانت‌»،
? «شکستن‌ قول‌ و زیر پا گذاشتن‌ عهد و وفا»،
? «گناه‌ اشتباه‌ خود را به‌ گردن‌ دیگران‌ انداختن‌»،
? «افشای‌ راز دیگران‌»،
? «دیگران‌ را به‌ هنگام‌ سختی‌ رها کردن‌»،
? «بی‌نظمی‌ و درهم‌ ریختگی‌ در امور»،
? «بی‌احترامی‌ به‌ شخصیت‌ خود» و
? «ژولیدگی‌ و غیرآراسته‌ بودن‌».
اگر سپرده‌گذاریهای‌ اخلاقی‌ در یک‌ جامعه‌ افزایش‌ یابد به‌ مرور، آرامش‌، محبت‌، خوش‌بینی‌ و احساس‌ رضایتمندی‌ درونی‌ به‌ همراه‌ امنیت‌ در جامعه‌ توسعه‌ می‌یابد. همدلی‌ و همبستگی‌های‌ اجتماعی‌ در بین‌ اعضای‌ جامعه‌ رشد می‌یابد و انسانها با دیدن‌ یکدیگر، به‌ آرامش‌ و شادمانی‌ درونی‌ می‌رسند و زمینه‌ برای‌ تفکر کردن‌ مهیا می‌شود. زیرا انسانها در آرامش‌ فرصت‌ می‌یابند تفکر کنند و برعکس‌ هنگامی‌ که‌ سپرده‌گذاریهای‌ اخلاقی‌ کاهش‌ یافته‌ و در عوض‌ برداشت‌های‌ اخلاقی‌ افزایش‌ می‌یابد، روز به‌ روز آسیب‌های‌ اجتماعی‌ گسترش‌ یافته‌ و شرایط‌ جامعه‌ به‌ سوی‌ نابسامانیهای‌ اجتماعی‌ و عدم‌ امنیت‌ فراهم‌ می‌شود و بدبینی‌ و نارضایتی‌ همچون‌ ابرهای‌ سیاه‌ بر بالای‌ سر مردمان‌ سایه‌ می‌افکند و مرغان‌ غم‌ بر سر انسانها آشیانه‌ می‌کنند. آنچنان‌ که‌ هیچ‌ شادی‌، دل‌ آنان‌ را شاد نمی‌کند. انسانها از کنار یکدیگر بودن‌ به‌ آرامش‌ نمی‌رسند و رفتارها، ریاکارانه‌ و غیرصادقانه‌ می‌شود و شرایط‌ برای‌ آسیب‌های‌ اجتماعی‌ نظیر جرم‌ و جنایت‌، اعتیاد، فحشا و خودکشی‌، متلاشی‌ شدن‌ خانواده‌ها و نظیر اینها مهیا می‌شود.
در چنین‌ جامعه‌یی‌ دیگر نمی‌توان‌ شاهد بروز خلاقیت‌ها بود و انسانها درگرداب‌ بدبختی‌ فرو می‌روند.
ما انسانها مجبوریم‌ با سپرده‌گذاریهای‌ اخلاقی‌ شرایط‌ لازم‌ را برای‌ گسترش‌ خلاقیت‌ و نوآوری‌ در جامعه‌ فراهم‌ کنیم‌ تا از این‌ طریق‌ بتوان‌ انرژی‌ فراوانی‌ که‌ در وجود انسانها وجود دارد رها کرده‌ و در راه‌ سازندگی‌ به‌ کار گرفت‌

 

http://www.newmind.mihanblog.com/post/639


» نظر

چرا بدون انجام هیچ فعالیتی خسته ایم


 

مطمئنا، همه ما لحظه هایی را تجربه کرده ایم که واقعا فاقد انرژی هستیم و این می تواند به دلیل عدم استراحت کافی در شب و یا داشتن روز پر استرس بوده باشد. اما بعضی افراد به طور مداوم احساس خستگی و عدم انرژی برای کار کردن و فعالیت دارند و این چیزی است که نیازمند توجه می باشد. به همین دلیل در ادامه به بعضی از مهم ترین عواملی که باعث زدوده شدن انرژی می شود ، اشاره می کنیم.
1- قند: قند به طور سریع انرژی را برای بدن فراهم می کند، اما بعد از رسیدن به اوج برای مدت کوتاهی، به سرعت انرژی افت کرده و باعث می شود که فرد به دنبال کسب انرژی قند بیشتری را جویا شود. بهترین روش برای مقابله با این افت انرژی ، تصحیح رژیم غذایی است. مهم ترین نکته مصرف غذاهایی است که حداقل 1 تا 2 انس حاوی پروتئین باشد و قند خون را برای ساعت ها در حد نرمال حفظ کند . بعضی از این غذاها عبارتند از : غلات ، پنیر کم چرب، ماست بدون چربی، نان خشک ، میوه تازه و یا مقدار کمی کشمش و ساندویچ مرغ.

2- کافئین: کافئین باعث می شود که فرد خسته ، اما بیدار باشد. اگر نیازمند خواب هستید و کافئین مصرف کنید ، به طور کلی چرخه خواب طبیعی به هم می خورد. بنابر این بهتر است نوع نوشیدنی خود را عوض کنید. چای ، قهوه ، شکلات و کولا از جمله موادی هستند که حاوی کافئین می باشند.
3- ورزش(بسیار کم و یا بسیار زیاد): عدم ورزش و تحرک برای سلامت مضر است. در واقع ورزش باعث افزایش توان فیزیکی ، روحی و احساسی فرد می شود. در اثر ورزش خلق وخوی فرد بهتر می شود و این بدلیل آزاد شدن هورمون آندروفین در هنگام ورزش است. ازطرفی دیگر ورزش زیاد مشکل ساز خواهد بود. انرژی فرد تمام شده، ماهیچه ها خسته و د رنهایت فرد به جای قوی شدن ، دچار ضعف می شود. همچنین در اثر ورزش زیاد سیستم ایمنی ضعیف شده و فرد مستعد انواع بیماری ها می شود.
4- کم آبی یا از دست دادن آب بدن: اغلب افراد به اندازه کافی آب نمی نوشند. در حالیکه برای دفع سموم از بدن، آب رسانی به بافت ها و ارتقا انرژی آب کافی لازم است. آب بهترین نوشیدنی خالی از کالری است. آب میوه 100% طبیعی، شیر بدون چربی، چای بدون شکر و سایر نوشیدنی هایی که نه تنها حاوی مواد مغذی است بلکه آب مورد نیاز بدن را تامین میکند می تواند انتخاب مناسبی باشد.
5- کمبود خواب: اگر شب هنگام خواب کافی و مناسب ندارید ، عوامل زیر می تواند در این بی خوابی موثر باشد: استرس و اضطراب، بیماری، سر و صدا، بی نظمی، نور، کافئین، الکل، داروهای محرکی مثل قرص رژیمی ، قرص سرما خوردگی و حساسیت ، قرص آسم، افسردگی و عصبانیت و ترس. برای کسب انرژی لازم خواب کافی لازم است و در این زمینه باید از الگوی مناسب و مرتبی پیروی کرد. مثلا هر روز ساعت مشخص از خواب بیدار شوید و یا در زمان مشخصی به بستر بروید. در ظرف زمانی ثابتی هر شب بخوابید. اتاق خواب را آرام ، تاریک و خنک نگه دارید و تنها در زمان خواب به آنجا رجوع کنید.از مصرف چیزهایی مثل سیگار، الکل و کافئین که باعث برهم زدن خواب میشود اجتناب کنید.
6- نگرش : نگرش منفی و یا بد باعث تخلیه انرژی می شود. بنابر این لازم است که نگرش منفی خود را تغییر دهید. تغییر در عمل و تفکر می تواند موثر باشد. نگرش مثبت و صحیح باعث می شود که فرصت ها، افراد و خواستنی ها جذب شما شوند و رویاها به حقیقت بپیوندد.
7- شلختگی و بی نظمی: بی نظمی سبب زایل شدن انرژی میگردد. جستجو برای چیزهایی که گم کرده اید و تلاش برای به خاطر آوردن آن بزرگترین عامل زدوده شدن انرژی است. بنابر این بهتر است که هر چیز را طبقه بندی کرده در جای مناسب قرار دهید. فعالیت ها و برنامه های خود را لیست بندی کنید تا ذهنتان آرام بگیرد. تنها چیزهایی که دوست دارید و لازم است را نگه دارید و مابقی را دور بریزید.
8- عدم مصرف غذای کافی: کاهش کالری باعث کاهش وزن می شود. اما عدم مصرف غذای کافی و مغذی باعث زایل شدن انرژی میشود. اگر در حال پیروی از رژیم غذایی هستید که کالری شما را برای طولانی مدت محدود کرده ، بدن برای مقابله با این فقدان، از مدلی خاص پیروی خواهد کرد. در این حالت متابولیسم بدن به حداقل می رسد و به تبع انرژی کاهش می یابد و ثانیا چربی را در بدن ذخیره کرده و از سوخت ماهیچه ها استفاده می کند.پس سعی کنید از رژیمی استفاده کنید که متناسب با سن، وزن ، فعالیت بدنی و سرعت شما برای کاهش وزن باشد. انتظار طولانی مدت بین وعده های غذایی نیز سبب افت انرژی می شود. سعی کنید هر 2 تا 3 ساعت یکبار غذایی سبک بخورید.
9- استرس: استرس و نگرانی باعث از بین رفتن انرژی می شود. سعی کنید با به کار بردن روش هایی مثل پیاده روی، تنفس عمیق و آرام تنش را از بدن خود خارج کنید. مواردی که باعث تنش و ناراحتی شما شده است را یادداشت کنید . این کار باعث می شود که بخشی از نگرانی روی صفحه کاغذ نقش بسته و تسکین یابید.
10- عدم خود شیفتگی و اعتماد به نفس کافی: اینکه تمام روز تلاش کنید تا دیگران را راضی و شاد نگه دارید ، بزرگترین عامل به هدر رفتن انرژی است. زدن ماسکی از خواسته های دیگران کار چندان آسانی نیست. توصیه می شود که برای توجه بیشتر به خود و ایجاد اعتماد به نفس موارد زیر را رعایت کنید.
سعی کنید خود را بشناسید.
خودتان را با دیگران مقایسه نکنید.
ارزش خودتان را تصدیق کنید.
از گفتن سخنان منفی راجع به خود اجتناب کنید . روی خصلت های مثبت خود تاکید کنید.
از تمرکز روی آنچه ندارید دست بردارید و نعمت های زندگی خود را مورد توجه قرار دهید.
یاد بگیرید که به خودتان عشق بورزید. شما ارزشمند هستید. طرز رفتار ما با خودمان نوعی آموزش به دیگران است که چگونه با ما برخورد کنند.
11- بله گفتن: انجام دادن کارهایی که شما واقعا دوست ندارید و نمی پسندید، کار چندان آسانی نیست و انرژی فرد را به هدر می دهد. بهتر است فعالیت های خود را آخر شب بررسی کنید ، تا متوجه شوید که انرژی خود را در چه راه هایی مصرف کرده اید و تا چه اندازه مفید بوده است.بعضی از مهم ترین کارهایی که سبب ارتقای انرژی می شود عبارتند از:
گذر اوقاتی با دوستان
خواندن کتاب خوب
عبادت
خوردن غذاهای سالم
گردش و ملاقات با همسر
گذر اوقاتی با دوستان
جشن گرفتن بعضی مناسبت های خوب و.....


» نظر

10راز جاذبه

دختر ها خیلی بهتر از پسرها می دانند که چطور دیگران را به خود جذب کنند.آنها تمرین داشته اند.خانم ها رمز و راز جاذبه را می دانند. پسرها هم می توانند رمز و راز آنرا یاد بگیرند و به نتیجه ای که می خواهند دست پیدا کنند.
واقع بین باشید ـ دختر ها خیلی بهتر از پسر ها می دانند که چطور دیگران را به خود جذب کنند. اشکال از ما نیست. دختر ها سالهای زیادی را صرف این کرده اند که به چشم دیگران بیایند. آنها تجربه های زیادی از تلاش برای علاقه مند کردن پسر ها به خودشان داشته اند. به عبارت دیگر: آنها تمرین داشته اند. دختر ها رمز و راز جاذبه را می دانند…
اما نکته خنده دار درمورد جاذبه این است که پسر ها هم می توانند رمز و راز آنرا یاد بگیرند و به نتیجه ای که می خواهند دست پیدا کنند.
حالا ?? راز مهم جاذبه را برایتان عنوان می کنیم.
راز ?: بدانید که چه می خواهید
خیلی از مردها این مشکل را دارند که فقط به همان چیزی که عایدشان می شود راضی می شوند. اما دختر ها ها معمولاً خواستگاران بیشتری دارند به همین خاطر می توانند در انتخاب خود سخت گیر تر باشند.
وقتی بدانید که از طرف مقابل خود چه می خواهید، نه تنها کاندیدهای احتمالی را بررسی می کنید بلکه قطعیت بیشتری هم در کارتان دارید.با این کار نشان می دهید که ناامید و بیچاره نیستید. و این شما هستید که قدرت دارید و انتخاب به عهده شماست. و وقتی قدرت دست شما باشد، این طرف مقابلتان است که دنبالتان می افتد.
راز ?: با ارزش باشید
اینکه کسی دنبالتان بیفتد یعنی در نظر دیگران ارزش خاصی دارید. آنها شما را می خواهند، به هر دلیلی و این دیگر کار آنهاست که تلاش کنند و شما را به دست بیاورند.
برای اینکه این اتفاق بیفتد، باید ارزش خاصی برای خودتان قائل شوید. باید خودتان احساس کنید که ارزش این را دارید که دیگران دنبالتان بیفتند و با رفتارهایتان باید این مسئله را به دیگران بفهمانید.دختر ها معمولاً خیلی مردها را دور و بر خود دارند که سعی می کنند او را تحت تاثیر قرار دهند. اما خودشان فقط می خواهند کسی را تحت تاثیر قرار دهند که مثل خودشان باشد.
راز ?: خوب لباس بپوشید
دختر ها اهمیت زیادی برای ظاهر خود قائل هستند. این یکی از دلایل مهمی است که می توانند خیلی راحت توجه هر مردی را به خود جلب کنند.
دختر ها این را می دانند که لباس پوشیدنشان می تواند باعث شود به چشم دیگران برسند. درواقع، چون خیلی از مد سر در می آورند راحت می توانند طریقه لباس پوشیدن شما را وارسی کنند.مردی که می داند چطور باید خوب لباس بپوشد معمولاً مورد توجه خانم ها قرار می گیرد. اما دلیل آن فقط این نیست که ظاهر خوبی دارد، بلکه بااین کار خود نشان می دهد که از اهمیت ظاهر برای دختر ها آگاه است.
راز ?: خوشبو باشید
بیشتر اوقات مردها حس بویایی را فراموش می کنند و یادشان می رود که از عطر و افترشیو استفاده کنند. اما دختر ها می دانند که اگر بخواهید کسی را به سمت خود جذب کنید، باید نظر همه حواس بدن را به خود جلب کنید.
به عطرهایی فکر کنید که خانم ها استفاده می کنند و شما را دیوانه می کند، آنوقت می فهمید که بو چقدر می تواند اهمیت داشته باشد.استفاده از عطرهای خوشبو در مواجهه با خانمها، حضور شما را پررنگ تر می کند.
راز ?: جالب توجه باشید
باوجود همه ویژگی های ظاهری که در جذب کردن دیگران موثر است، فقط ظاهر خوب خیلی زود تکراری خواهد شد. به همین خاطر است که داشتن شخصیتی جالب اهمیت زیادی دارد.
جالب بودن یعنی بدانید با چه کسی درمورد چه موضوعاتی حرف بزنید که نظر او را جلب کند. باید درمورد وقایع روز، موسیقی، هنر و فرهنگ و هر چیز دیگری که دختر ها را سرگرم کند اطلاعات داشته باشید.اما علاوه بر اینکه بدانید درمورد جه صحبت کنید، باید بتوانید به حرفهای طرف مقابل هم گوش دهید.
راز ?: کارهای غیرمنتظره انجام دهید
انجام کاری که از شما انتظار نمی رود می تواند در طرف مقابل هیجان ایجاد کند و باعث شود از کنار شما بودن لذت ببرند.
البته نباید کارهای غیرمنتظره مضحک انجام دهید. مثلاً یکدفعه بلند فحش بدهید یا کار مسخره دیگری مثل این انجام دهید.باید برخلاف انتظار دیگران باشید. مثلاً به جای اینکه از ظاهر یک خانم تعریف کنید، درمورد هوش و ذکاوتش تعریف کنید. مطمئناً افراد کمی تابحال دراین مورد از او تعریف کرده اند و این کارتان شما را از بقیه جدا میکند.
راز ?: هم گرم باشید هم سرد
برای جذب کردن باید احساسات را تحریک کنید. بدون احساس، جاذبه غیرممکن است.
اما زیاد بودن یک احساس درست به اندازه بی احساس بودن بد است. وقتی همیشه خوب باشید یا همیشه بد باشید، از کسی که می خواهید دورتان میکند.
وقتی احساسات گرم و سرد را به تناسب داشته باشید، یک ترن هوایی احساسی می سازید که همه چیز رابرای فرد مقابلتان جالب و جذاب می کند.
دختر ها ها خودشان همیشه همین کار را می کنند. یک روز آنقدر خوب رفتار می کنند که خودشان را به شما علاقه مند نشان می دهند که بهترین احساس را عایدتان می کند، یک روز هم نادیده تان می گیرند و باعث می شود حس بدی پیدا کنید.این ایجاد تغییر بین احساسات خوب و بد باعث می شود طرفشان به آنها جذب شود. مردها هم می توانند همین کار را بکنند.
راز ?: سخت تلاش کنید تا به دست آورید
هیچکس هیچوقت برای چیزی که آسان به دست بیاورد ارزش قائل نمی شود. دختر ها این را بهتر از هر کس دیگری می دانند. اگر خیلی راحت جلوه کنند این امکان وجود دارد که مرد خیلی زود آنها را ترک کند.وقتی تلاش کنید تا آنچه که می خواهید را به دست آورید باعث می شود برای نتیجه ای که عایدتان می شود ارزش بیشتری قائل باشید.
راز ?: ماجراجو باشید
ماجراجو بودن با انجام کارهای غیرمنتظره فرق دارد. ماجراجویی یعنی گذشتن از مرزها و انجام کارهای جدید و غیرعادی است.
دختر های ماجراجو مردها را به سمت خود جذب می کنند. آنها باعث می شوند با بودن کنار آن دختر احساس سرزندگی بیشتری کنند.این برای مردها هم صدق می کند. یک مرد ماجراجو خیلی راحت می تواند دخترها را به سمت خود جلب کند.
راز ??: از جنسیت خود استفاده کنید
دخترها می دانند که جذاب بودن و استفاده از جنسیتشان ابزاری بسیار مهم در جذب مردان است. اما مردها هیچوقت نمی دانند چطور باید س کسی باشند.
مردها تمایلات جنسی را با خانم ها در ارتباط می دانند چون فقط به این صورت است که مفهوم رابطه زناشویی را درک می کنند. اما مردها هم می توانند جذاب باشند و در این صورت هر زنی که بخواهند را می توانند به سمت خود جذب کنند.
تفاوت اینجا این است که اگر مردها بخواهند جذاب باشند باید مردانه رفتار کنند. باید بهترین خصوصیات مردانه را که خانم ها را تحریکمی کند از خود نشان دهند.
استفاده از جنسیتتان یعنی قوی باشید، شجاع باشید، خشن باشید و بگذارید که انرژی مردانه از شما منعکس شود.هرچه بیشتر بتوانید از جنسیتتان استفاده کنید، دختر ها بیشتر به شما جواب می دهند.
می پرسید ما از کجا این رازها را می دانیم؟

» نظر
<      1   2