سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رییس و مدیران شرکت \نیروی برق توکیو \ از روستاییان آسیب دیده از

 

 

رییس و مدیران شرکت "نیروی برق توکیو " از روستاییان آسیب دیده از تشعشعات رادیو اکتیو نیروگاه اتمی فوکوشیما عذرخواهی کردند .


"ماساتاکا شیمیزو " ( نفر وسط) رییس شرکت نیروی برق توکیو و مدیران ارشد این شرکت که مالک و مدیر نیروگاه برق " دای ایچی " فوکوشیما هستند در برابر مردم آسیب دیده روستای " نامی " که از خانه و کاشانه شان آواره شده و برای اسکان موقت به اردوگاهی در " نیهونماتسو " منتقل شده اند حاضر شدند و در برابرشان به خاک افتاده و بابت قصورهایی که در اداره نیروگاه داشتند‌، عذرخواهی کردند.

nf00027034-1.jpg
 


این در حالی است که مشکلات به وجود آمده در نیروگاه بر اثر زلزله ای 9 ریشتری و سونامی سهمگین پس از آن که در تاریخ بی نظیر بود رخ داد. روستای این آوارگان در مجاورت نیروگاه تولید برق هسته ای " دای ایچی " فوکوشیما است که مالکیت آن متعلق به شرکت نیروی برق توکیو است . روستای "نامی" هم اکنون به دلیل خطر تشعشعات رادیواکتیو تخلیه شده و ساکنان آن برای اسکان به اردوگاهی در نیهونماتسو منتقل شده اند . پس از زلزله و سونامی 11 مارس ژاپن دهها هزار نفر از ساکنان مناطق نزدیک به نیروگاه فوکوشیما خانه و کاشانه خود را رها کرده و برای اسکان موقت به دیگر مناطق ژاپن منتقل شده اند .

nf00027034-1.jpg
 
لازم به ذکر است این موجودات نه مسلمان هستند و نه ادعای داشتن منشور کورش را دارند
فقط  انسان  هستند


منبع:

 


» نظر