سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هفت مرحله برای همیشه متوسط بودن

هفت مرحله برای همیشه متوسط بودن

 

چه کسی می خواهد فردی موفق، معتبر، برجسته یا مترقی باشد در حالیکه فردی متوسط بودن به مراتب ساده تر و راحت تر است!

خوب اگر شما هم ترجیح می دهید انسان متوسطی باشید و با کمترین ها بسازید می توانید این هفت روش را بخوانید و از آن پیروی کنید!

 

1-نگران حرف مردم باشید.

برای تایید و تصدیق دیگران زندگی کنید. آنچه را که فکر می کنید دیگران می خواهند انجام دهید یا آنچه را که نمی خواهند انجام ندهید. معیار ارزیابی شما برای تصمیم گیری تایید عمومی باشد.

 

2- به محصول نهایی بنگرید.

فکر خود را فقط با موفقیت مشغول کنید. فقط در رویا ها و ایده آل ها زندگی کنید به جای آنکه هدف بزرگ خود را به اهداف کوچکتر قابل انجام تقسیم کنید و مرحله به مرحله پیش بروید.

 

3- با امنیت بالا عمل کنید.

هیچگاه به خطر فکر نکنید. ریسک کوچک، بزرگ یا متوسط نه به هیچ وجه. در عوض خود را در پیله ای امن محبوس کنید. اگر قبلاً هم به این روش عمل می کردید اکنون هم ادامه دهید و روی خط امن حرکت کنید.

 

4- برای همیشه فکر کنید.

به هر فرصت زندگی به چشم مادام العمر و ماندگار نگاه کنید. امروز لازم نیست کاری بکنید چون همیشه فردایی برای انجام کار وجود دارد سعی نکنید خیلی کار کنید. هیچ عجله ای نیست. منتظر باشید چون تنبلی احساس خوبی دارد. و همینطور منتظر فرصت های بعدی باشید.

 

5- خود را با افراد پایین تر مقایسه کنید.

خود را با مردمی که از شما ضعیف تر، فقیر تر و تنبل تر هستند مقایسه کنید. این کار بلافاصله به شما احساس خوبی می دهد و همه مشکلات فکری شما بلافاصله محو می شود. تا وقتی که غرق نشده اید نیازی نیست دست و پا بزنید و تلاش کنید.

 

6- بگذارید در ابهام بماند.

با ترس خود روبرو نشوید. آنها را همانگونه که هستند یعنی مبهم و سخت به حال خود رها کنید. بگذارید این ابهام شما را عقب نگه دارد و همیشه از آن بترسید. بگذارید این شک و تردید ها باعث لرزیدن و دلشوره شود. ترس خود را با کشف حقیقت و رفع ابهام کم نکنید.

 

7- شکست را سرنوشت خود بدانید.

همیشه و همیشه آخر کار را شکست و ناکامی ببینید. باور داشته باشید که با هر ضربه ای بازی را باخته اید. شما نمی توانید بعد از شکست بلند شوید و کمر راست کنید. کار شما ساخته است و لازم نیست مانند احمق ها بیهوده تلاش کنید.

 

این مراحل ساده را بکار ببندید تا در بهترین حالت فرد متوسطی باشید!

یا بر خلاف آنها عمل کنید و زندگی بهتری را شروع کنید یک زندگی هیجان انگیز!

 

وقت برگشتن است

اگر اکنون آماده دگرگون ساختن زندگی خود هستید. من خبری شگفت انگیز برای شما دارم. رازی وجود دارد که به کمک آن می توانید قدرت و موفقیت را لمس کنید:

« تعادل را به هم بزنید »

این همان کاری است که شما را به سمت موفقیت می کشاند این موفق ترین برنامه ای است که که تا کنون ساخته ام و به این ترتیب می آموزید چگونه آنچه را می خواهید بدست آورید. هر چیزی.

هدف این کار ایجاد یک اراده فولادین نیست بلکه هدف آن بدست آوردن یک مهارت است مهارتی که به شما دگرگونی و متفاوت بودن را می آموزد.

نوشته: جیسون گارسیا

ترجمه: علی یزدی مقدم

 

http://www.yadbegir.com 


» نظر