سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باران آمد ! ( خاتمی کاندیداتوری خود را رسما اعلام کرد )



Its_Rainy.jpg





سید محمد خاتمی لحظاتی قبل در کنفرانس مطبوعاتی افتتاح سایت مجمع روحانیون مبارز کاندیداتوری خود را رسما اعلام کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاری،رئیس جمهور سابق کشورمان در ساعت 19 و پنجاه و هشت دقیقه  امروز، 20 بهمن ماه به دعوت دهها هزار ایرانی پاسخ مثبت داد و کاندیداتوری خود را رسما اعلام کرد.

وی پس از افتتاح سایت خبری مجمع روحانیت مبارز طی سخنانی با سلام و درود به خداوند و با بزرگداشت یاد و خاطره پیشوای عظیم‌الشان انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره همه‌ عزیزانی که جان شریف خود را برای خدا و عزت ملت ایران تقدیم خداوند کردند، هم‌چنین با قدردانی از تلاش و پایمردی ملت ایران و پیشرفت روزافزون کشور، افزود:«امروز پایگاه تحلیلی و اطلاع‌رسانی مجمع روحانیون مبارز را می‌گشاییم با این امید که بتواند با تولید و جذب اندیشه‌های کارآمد و خوب، به‌ویژه در حوزه دین و نشر آن و پذیرش اندیشه‌های مختلف، هم‌چنین بازکردن باب نقد و نظر در همه حوزه‌ها موفق عمل کند

وی مجمع روحانیون مبارز را متشکل از یک جمع صنفی روحانی دانست که با رویکرد دینی در زمینه‌ معرفت دینی و بخش‌های سیاسی و فرهنگی در عرصه‌ حیات پویای جامعه ایران ایفای نقش می‌کند.

خاتمی همچنین اظهار امیدواری کرد پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع روحانیون مبارز دریچه‌ای برای تواناکردن این مجمع در ایفای وظیفه‌اش باشد.

خاتمی در ادامه با اشاره به همزمانی این ایام با سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از پایبندی به آرمان‌های این انقلاب به عنوان یکی از افتخارات مجمع روحانیون مبارز نام برد و گفت:«یکی از افتخارات مجمع پایبندی به آرمان‌های بلند انقلاب و راه و روش امام (ره) و توجه به خواست تاریخی ملت ایران برای اعتلای دین، عزت کشور، پیشرفت، آزادی، استقلال و عدالت است

وی با تاکید بر این‌که ملت به انقلاب و آرمان‌های آن پایبند است، اظهار داشت:« کسانی نیز که احتمالا به سیاست‌ها و رفتارهای موجود انتقاد دارند، کسانی هستند که به آرمان‌های انقلاب دل بسته‌اند و انتقادهایشان نیز از منظر پایبندی به این‌ آرمان‌هاست؛ لذا نقد خود را این طور بیان می‌کنند که آیا سیاست‌های موجود منطبق با این آرمان‌هاست یا خیر؟»

رییس‌جمهور سابق کشورمان ادامه داد: به همین دلیل است که شاهدیم هر ساله سالگرد انقلاب با شکوه و عظمت برگزار می‌شود و امسال نیز مجمع روحانیون مبارز با وفاداری به این آرمان‌ها در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت می‌کند.

وی در ادامه اعلام کرد:«من در اینجا با جدیت حضور خود را در عرصه‌ انتخابات اعلام می‌کنم

خاتمی افزود:«احیانا گفته شده من دچار تردید بوده‌ام، من اعلام می‌کنم هیچ‌گاه تردیدی نداشته‌ام، گرچه تدبیر خاصی برای حضور در صحنه‌ انتخابات و اینکه چه کسی و به چه صورتی شرکت کند، داشتموی در ادامه با طرح این پرسش که مگر می‌شود کسی دل‌بسته‌ انقلاب اسلامی و ایران باشد و در مهم‌ترین حادثه‌ای که دستاورد ارزشمند انقلاب است، بی‌تفاوت باشد و یا خود را کنار بکشد، اضافه کرد:«ما دل‌بسته این کشوریم، اعتلای روزافزون ملت را می‌خواهیم و حاکمیت ملت را بر سرنوشت خود که انتخابات مهم‌ترین راه و نماد آن است و مگر می‌شود بی‌تفاوت بود؟ مگر می‌توان نسبت به حضور خود در این عرصه تردید داشت؟»خاتمی تصریح کرد:«مگر می‌توان نسبت به حضور در این عرصه تردید داشت، مگر این‌که کسی به خواسته‌ها و مطالبات ملت ایران معتقد نباشد؟»وی در ادامه با تاکید بر این‌که حق و وظیفه‌ خود می‌دانیم در عرصه‌ انتخابات حضور داشته باشیم، افزود:«انقلاب متعلق به این مردم است و همه نسبت به سرنوشت کشور و این انقلاب احساس مسئولیت می‌کنیمخاتمی در ادامه اظهاراتش یادآور شد:«شاید تدبیر به مطلوب نرسید و مصداق "العبد یدبر والله یغیر" شد، که مثال این است که بنده خدا تدبیر می‌کند، اما تقدیر چیز دیگری استرییس بنیاد باران در ادامه با تاکید بر این‌که این حضورش جا را برای هیچ کس و جریانی تنگ نمی‌کند، گفت:«راه باز استوی با تاکید بر برگزاری انتخاباتی مطلوب و قانونی و پرشوری حضور مردم در این انتخابات، افزود:«حضور شخصیت‌های مختلف با دیدگاه‌های متفاوت که بر اصول مشترک تاکید می‌کنند می‌تواند این انتخابات را پرشکوه‌تر کند و این بر عهده برگزارکنندگان انتخابات است تا زمینه حضور را فراهم کنندخاتمی در ادامه تاکید بر اندیشیدن به سرنوشت ملت و سامان‌دادن به امور بر اساس آرمان‌های انقلاب و خواست ملت و استقرار آزادی، استقلال و عدالت که سازگار با موازین دینی، خدمت به ملت در جهت رفع مشکلات و زمینه‌سازی برای توسعه و پیشرفت و ارتقای جایگاه ملت در عرصه جهانی است را از دیگر اولویت‌هایش برشمرد.

وی هم‌چنین با اظهار امیدواری نسبت به این‌که شاهد حضور حداکثری مردم باشیم، گفت:«نتیجه هر چه می‌خواهد باشد، خیر است

خاتمی در ادامه از همه کسانی که تا کنون از وی حمایت کرده و می‌کنند تقدیر کرد و ادامه داد:«ان‌شا‌ءالله یاری کوچک برای ملت و قطره‌ای کوچک از دریای موج‌خیز آنان باشموی اضافه کرد:«هر جا که باشم و هر کاری که بکنم خودم را در قبال ملت مسئول می‌دانمخاتمی هم‌چنین با یادآوری وظیفه‌ عالی‌ترین مقام اجرایی کشور نسبت به برقراری رفتاری مساوی با همه گرو‌ه‌ها و تشکل‌ها، دیدگاهش در زمینه بسط تشکل‌ها و احزاب را مورد تاکید قرار داد و گفت:«کوشیدم و می‌کوشم با قدرت و قوت و امید به آینده در عرصه باشم و فضای نقد و گفت‌وگو با حضور تشکل‌ها را فراهم، هم‌چنین در جهت تحقق آرمان‌های ملت تلاش کنموی در پایان یادآور شد: خود را به خدا می‌سپارم و از او طلب یاری می‌کنم و امیدوارم ما را مورد عنایت خود قرار دهد و یک لحظه به خود وا نگذارد تا نتیجه مورد رضایت او باشد.

 

تاریخ انتشار: 20 بهمن 1387

ساعت: 19:4



» نظر

شطرنج

image001.jpgمددکار بین نگاه پیرمرد و پنجره فاصله انداخت. پیرمرد چشمهایش را بست!
مددکار: ببین پیرمرد! برای آخرین بار می گم، خوب گوش کن تا یاد بگیری. آخه تا کی میخوای به این پنجره زل بزنی؟ اگه این بازی را یاد بگیری، هم از شر این پنجره راحت می شی، هم می تونی با این هم سن و سالهای خودت بازی کنی. مثل اون دوتا. میبینی؟ آهای! با توام! می شنوی؟
پیرمرد به اجبار پلکهایش را بالا کشید.
مددکار: این یکی که از همه بزرگتره شاهه، فقط یه خونه می تونه حرکت کنه. این بغلیش هم وزیره. همه جور می تونه حرکت کنه، راست، چپ، ضربدری... خلاصه مهره اصلی همینه. فهمیدی؟
پیرمرد گفت: ش ش شااا ه… و و وزیـ ـ ـ ـررر
مددکار: آفرین..این دوتا هم که از شکلش معلومه، قلعه هستن. فقط مستقیم میرن. اینا هم دو تا اسب جنگی. چطوره؟؟ فقط موند این دو تا فیل که ضربدری حرکت می کنن. و این ردیف جلویی هم که سربازها هستن، هشت تا! می بینی! درست مثل یک ارتش واقعی! هم می تونی به دشمن حمله کنی، هم از خودت دفاع کنی، دیدی چقدر ساده بود. حالا اسماشونو بگو ببینم یاد گرفتی یا نه؟؟
پیرمرد نیم سرفه اش را قورت داد و گفت: پس مردم چی؟؟؟ اونا تو بازی نیستن؟؟


» نظر

تست کور رنگی

 

تست کور رنگی شاید باورتان نشود ولی از هر 10 نفر، 1 نفر دارای کور رنگی سبز-قرمز می باشد. برای فهمیدن اینکه آیا شما هم دارای چنین مشکلی هستید یا خیر، سعی کنید اعداد نوشته شده در دایره های زیر را بخوانید. در بر خی از این دایره ها هم چیزی نوشته نشده است!



Color29.jpg



Color25.jpg  


Color56.jpg


Color45.jpg



Color8.jpg


Color6.jpg





خوب حالا بگید که تو این دایره پایینیه چه عددی نوشته شده ؟

http://night-skin.com/up/images/vddsynuobmv2jwy1v07.jpg

 


؟؟؟

 

افراد دارای دید سالم عدد 5 رو می بینند در حالی افراد دارای کوررنگی سبز-قرمز عدد 2 را می بینند.


» نظر

امید، ایران را به فضا برد ((خبر+فیلم))

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر و در سالروز ولادت امام موسی کاظم(ع) با پیام دکتر احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور اسلامی ایران‌، پرتاب ماهواره ملی امید به وسیله موشک ماهواره‌بر «سفیر 2» باعث خوشحالی و سرور دوستداران انقلاب اسلامی شد.
در حالی که قدرت‌های صنعتی و علمی کشورهای پیشرفته و به ویژه غرب، راه ورود تکنولوژی‌های جدید به کشورمان را بسیار دشوار کرده‌اند، پرتاب ماهواره ملی «امید» باعث ایجاد شور، امید، عزت و خودباوری در ملت ایران شد.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، در چهارمین روز از دهه مبارک فجر و در سالروز ولادت امام موسی کاظم(ع) با پیام دکتر احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور اسلامی ایران‌، پرتاب ماهواره ملی امید به وسیله موشک ماهواره‌بر «سفیر 2» باعث خوشحالی و سرور دوستداران انقلاب اسلامی شد.

رئیس‌جمهور در پیام خود به همین مناسبت آورده است: «کار بسیار عظیمی توسط دانشمندان، جوانان عزیز و متخصصان برومند ایران در این ایام فرخنده به ثمر رسیده است که آن را به مردم عزیز ایران صمیمانه تبریک عرض می‌کنم».

رئیس‌جمهور همچنین افزود: «این رخداد بزرگ پس از ماه‌ها تلاش پیگیر، تحقیق و پژوهش و محاسبه‌های پیچیده ریاضی انجام و ساخته شده و با موشکی که آن هم به طور کامل به دست متخصصان و دانشمندان کشورمان ساخته شده، به فضا پرتاب شد».

دکتر احمدی‌نژاد با اشاره به ویژگی‌های ماهواره ملی امید گفت: «موشکی که پرتاب شده، دو مرحله‌ای است؛ به این معنی که تا مسافرت روشنی را موشک اول طی می‌کند و سپس موشک دوم از دل موشک اول رها می‌شود و ماهواره را تا مسیر بالاتری حمل می‌کند، در نقطه معینی نیز بار دیگر ماهواره با اهرم‌هایی به سمت مسیر تعیین‌شده پرتاب می‌شود. فناوری این ماهواره حاصل کار متخصصان داخلی کشورمان است».

بنا بر این گزارش، پرتاب این ماهواره، کاربردهای مخابراتی و نیز قابلیت فرستادن اطلاعات مورد نیاز به پایگاه‌های زمینی کشور را دارد. این ماهواره که در هر 24 ساعت پانزده بار به دور زمین می‌چرخد، یکی از مهمترین پیشرفت‌های صنعت هوافضا در کشورمان بوده است.

در همین حال، خبرگزاری‌های خارجی، بلافاصله نسبت به این خبر واکنش نشان داده و در اخبار فوری خود، دستیابی ایران به این تکنولوژی مهم را مخابره کردند.

به گزارش سرویس بین‌الملل «تابناک»، مجله آلمانی «اشپیگل» درباره پرتاب ماهواره ملی امید به فضا همزمان با سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نوشت: توانایی پرتاب ماهواره به فضا، یک پیشرفت بالا در برنامه فضایی و موشکی ایران است.

این مجله آلمانی در گزارشی زیر عنوان «ایران نخستین ماهواره ساخت خود را به فضا پرتاب کرد» افزود: در حالی که نخستین ماهواره ایرانی در سال 2005 میلادی با استفاده از فناوری روسی به فضا پرتاب شد، ایران هم اکنون ماهواره‌ای با فناوری بومی را به فضا پرتاب کرد.

«اشپیگل» از یک تحول در برنامه فضانوردی ایران خبر داده و نوشت: تهران با توجه به تحریم‌های بین‌المللی علیه این کشور، آزمایش موشک حامل این ماهواره را که در سال گذشته دو بار انجام شد، موفقیت بزرگی برای کشور قلمداد کرد.

این مجله افزود: ایران در اوایل سال جاری، اولین مرکز فضانوردی خود را افتتاح کرده و در اوت سال گذشته (2008) میلادی، آزمایش‌ها برای تدارک پرتاب اولین ماهواره ساخت این کشور به فضا، برملا شدند.

«اشپیگل» در ادامه نوشت: بنا بر اعلام مقامات ایرانی، برنامه موشکی این کشور به ویژه بر روی تحقیقات و بخش‌های علمی تمرکز دارد و قرار است در دو سال آینده نیز چهار ماهواره دیگر نیز به فضا پرتاب شوند. این ماهواره‌ها قرار است در بخش‌های ارتباطات و مخابرات، حوادث طبیعی چون زلزله یا سیل فعالیت داشته باشند اما انتظار می‌رود که به ویژه برای مراقبت وضعیت در عراق و افغانستان نیز به کار گرفته شوند که تعداد بی‌شماری از نظامیان خارجی در آنجا مستقر هستند. تهران رسما در این رابطه سخنی به میان نیاورده و طبق اعلام تلویزیون دولتی، ماهواره امید پس از یک تا سه ماه، از فضا به زمین بازمی‌گردد تا داده‌های خود را برای پرتاب ماهواره‌های دیگر، در اختیار کارشناسان کشور قرار دهد.

گفتنی است، هم‌اینک در منطقه خاورمیانه، تنها کشوری که دسترسی به این فناوری را داراست، جمهوری اسلامی ایران است. دستیابی ایران به تکنولوژی‌‌های پیشرفته در شرایطی که کشورهای صاحب تکنولوژی از ارایه هرگونه کمک در این زمینه به شدت جلوگیری می‌کنند، می‌تواند دستاورد مهمی برای دولتمردان جمهوری اسلامی باشد و این ایام مبارک را به کام مردم قدرشناس و وفادار کشورمان شیرین‌تر کند. 

 
 
 
دانلود



» نظر

تصویری از شاهنامه که در حراجی کامینسکی چوب حراج خورد!

صفحه‌ای از شاهنامه با چند صد ‌سال قدمت که تصویری از مردی درحال پریدن از آتش بر آن نقش بسته است، در سایت حراجی کامینسکی در آمریکا ارایه شد.
به گزارش ایسنا، مؤسسه‌ی حراجی کامینسکی (Kaminski) یک صفحه از شاهنامه‌ای تاریخی را که تصویری از یک نقاشی ایرانی روی آن وجود دارد و از یک مجموعه‌ی خصوصی به نام مجموعه‌ی چارلز اف.راموس (Charles F.Ramus) است، حراج می‌کند.
 

 قیمت پایه‌ی این اثر تاریخی 700 دلار تعیین شده و توسط همین حراجی پیش‌بینی شده است که بین 1000 تا 1500 دلار به‌فروش برسد.
 
 معرفی آثار تاریخی برای حراج در مؤسسه‌ی حراجی کامینسکی از طریق وب‌سایت این مؤسسه انجام شده است و فروش آثار نیز از سه طریق حضور در دفتر مرکزی مؤسسه در شهر ماساچوست آمریکا، مراجعه به وب‌سایت مؤسسه یا وب‌سایت ای‌بی (ebey) انجام می‌شود.



» نظر
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >