سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کامران هومن

تا حالا بیشتر از600 بار آلبوم جدیدشون را گوش دادم هنوز خسته نشدم 

چقدر مثبت و شاده

بهتون توصیه میکنم اگر گوش ندادید زود دانلود کنید آلبوم شناسنامه بهترین آلبوم سال90

 

 


» نظر

راز موفقیت


زندگی مثل پیانو است
?دکمه های سیاه برای غم ها
?دکمه های سفید برای شادی ها
?زمانی میتوان آهنگ زیبایی نواخت که دکمه های سفید و سیاه را با هم فشار دهی


» نظر

جملات زیبا

فقط مرغ‌های دریایی‌اند که از توفان نمی‌هراسند، حتی وقتی در میان دریاها جهت خود را گم می‌کنند و جایی برای نشستن پیدا نمی کنند، آن ‌قدر بال می‌زنند که توفان فرو نشیند و زمینی برای‌ نشستن بیابند یا در همان اوج جان می‌دهند، آن که در میان امواج می‌افتد مرغ دریایی نیست... مرغ دریایی در اوج می‌میرد... آخرین توان خود را صرف اوج گرفتن می‌کند تا سقوط را نبیند...!

ضد خاطرات / آندره مالرو


» نظر

موفقیت

بی اعتمادی، سنگ محکی برای یقین پیدا کردن از وجود طلاست.
نیچه

مردی که اشتباه نکند، ارزش کارهای بزرگ را نخواهد داشت.
ادوارد فیلیپس
جوانی اشتباه است، کهولت، مبارزه و پیری پشیمانی
دیزرائیلی

خشم، گرفتن انتقام اشتباه دیگران از خودمان است.
الکساندر پوپ

مردم اشتباهات زندگی خود را روی هم می ریزند و از آنها غولی به وجود می آورند که نامش تقدیر است.
جان اولیورهاینر
ر جامعه ای که کارها برحسب استعداد تقسیم نشود، در حقیقت همه بیکارند.
فرانسوا ولتر

دانشگاه، تمام استعدادهای افراد از جمله بی استعدادی آنها را آشکار می کند.
آنتوان چخوف

بهترین راه دشمن تراشی، داشتن و به کار انداختن استعداد و لیاقت است.
لاروشفوکو
آفتابگردان‌ هیچ‌ وقت‌
چیزی‌ را با خورشید اشتباه‌ نمی‌گیرد
اما انسان‌ همه‌ چیز را با خدا اشتباه‌ می‌گیرد......!

 


» نظر

فقط برای امروز نگران نیستم



سراب نگرانی فرو می ریزد، وقتی نگاهم را از دوردست ها بر می گیرم و به اینجا و اکنون می نگرم، زیر پاهایم زمین سخت است و آسمان بالای سرم آبی است، نفس هایم جاریست،
من هستم،
بودنم از هستی است و هستی از اوست. او هست و همه جا جاریست، من او را حس می کنم،
نفس می کشم و
او در من جاری می شود، جریانش که در من جاری نمی شود بلکه من در آن غوطه می خورم.
دیگر نه سرابی است و نه تلاطم ذهنی ناآرام،
فقط آرامش است و آرامش. 

درختان عاشق زمین اند و زمین عاشق درختان

پرندگان عاشق درختانند و درختان عاشق پرندگان

زمین عاشق آسمان است و آسمان عاشق زمین

سراسر هستی در اقیانوس عظیم عشق به سر می برد

بگذار عشق نیایش تو برای سال 1390 باشد

اصول اخلاقی ریکی:

فقط برای امروز،برای برکاتی که به من اعطاء شده،سپاسگزار هستم .

فقط برای امروز،با همسایگان و موجودات زنده مهربان هستم .

فقط برای امروز،سخت ( صادقانه ) کار می کنم .

فقط برای امروز،خشمگین نیستم .

فقط برای امروز،نگران نیستم.


همواره در سراسر تاریخ بشریت و در سراسر دنیا شیوه های شفابخشی، مبتنی بر انتقال انرژی جهانی وجود داشته است. همان انرژی که قوت همه هستی است و جهان را شکل می دهد. از هزاران سال پیش, تبتی ها درک عمیقی از سرشت روح، انرژی و ماده داشته اند و این دانش را برای شفای بدن، هماهنگی و هدایت روحشان به سوی تجربه وحدت بکار گرفته اند. بعدها با همین دانش نیز در هند برخورد می کنیم و اشکال گوناگونی از آنرا به فرهنگ ژاپن، چین، مصر، یونان و روم می یابیم.

ریکی ( با تلفظ ری – کی ) یک تکنیک ژاپنی است برای کاهش استرس، دستیابی به آرامش و در نتیجه شفا مورد استفاده قرار می گیرد. این روش مجدداً در اوایل دهه 1900 توسط دکتر میکائو اوسویی کشف و احیا شد. ریکی را با قرار دادن دست ها روی موضع مورد نظر انجام می دهند که هزاران سال است تجربه شده است. ریکی تکنیک بسیار ساده و در عین حال قدرتمندی است که هر کس می تواند به آسانی فرا گیرد.

ریکی نامی است برای انرژی شفابخشی که به طور طبیعی در هستی موجود است. هیچ گونه جادوگری یا تردستی و یا حتی نیازی به ایجاد یک حالت تغییر یافته از هوشیاری در انجام ریکی وجود ندارد. تمرکز در موقع درمان بسیار مفید است، اما هرگاه که دست بر روی ناحیه مورد نظر قرار گیرد ریکی به طور اتوماتیک عمل می کند.

ریکی همیشه وجود دارد و ما از وجود آن غافل هستیم تا زمانی که از راه همسویی و تمرین ارتباط برقرار شود، بعد از آن ریکی می تواند دریافت و منتقل شود.

ریکی یک تکنیک یا یک روش یا یک عمل نمی باشد، ریکی فقط وجود دارد. از نظر عقلانی، ریکی را نمی توان آموزش داد، بلکه معلم ریکی به دانشجو قدرت می دهد که انرژی بتواند در چند مرحله تشرف از بدن او جریان یابد. این مراسم معارفه مراکز داخلی خاصی را در بدن دانشجو باز می کند تا اینکه انرژی بتواند به راحتی و به طور صحیح منتقل شود.

بعد از مراسم همسویی یا معارفه، معمولا جریانی در دستان به صورت گرما، لرزش یا خارش و گاهی هم به صورت های دیگر حس می شود. هر فردی باید خودش این حس را تجربه کند زیرا هر فردی احساسات متفاوتی نسبت به دیگران خواهد داشت.

سپس دستورالعمل استفاده از این انرژی داده می شود و قسمت های مختلف بدن به منظور دریافت انرژی چه برروی خود و یا دیگران آموزش داده می شود. درمانگر این انرژی را خلق نمی کند بلکه در واقع کانالی برای انتقال انرژی به حساب می آید و پذیرش این نقش هیچ ارتباطی با نتایج ندارد. یک فرد به دلیل اینکه ریکی درمانگر است، درمانگر نمی شود.

ریکی بی ضرر است و به هیچ کس آسیبی نمی رساند. ریکی به تمام موجودات زنده مثل گیاهان، حیوانات، ماهی ها، مرغ ها و انسانها از کودکی تا پیری حیات می بخشد و فقط میتواند مفید و مثبت باشد.

ریکی از روی لباس هم مؤثر است و لازم نیست فرد برای دریافت ریکی بدون لباس باشد. ریکی از چوب و فلز و حتی لاستیک نیز عبور می کند. با آموزش مرحله دوم ریکی، درمانگر حتی مجبور نخواهد بود فردی را که مورد درمان او قرار دارد لمس کند، زیرا این انرژی می تواند به هر مکانی در فاصله دور فرستاده شود.

بیماری های مزمن ، درمان طولانی مدت نیاز خواهند داشت زیرا این بیماری ها مدت بیشتری فرد را درگیر کرده و یک شبه پیشرفت نکرده اند و ریکی بیشتری لازم خواهد بود تا بدن به تعادل اولیه خود بازگردد.

ریکی نقایص مادرزادی را برطرف نمی کند، و یا اندامی را که در اثر عمل جراحی برداشته شده است، را رشد نمی دهد، بلکه علائم ناشی از این بیماری ها را برطرف می کند.

اثر کلی ریکی کمک به ایجاد تعادل در بدن فرد بیمار می باشد، به طوری که بدن بتواند خود را درمان کند.

فواید ریکی نامحدود می باشند:

- ریکی در تمام سطوح درمانی عمل می کند برای مثال فیزیکی. ذهنی ، احساسی و روحی

- ریکی موانع و انسدادهای فیزیکی و احساسی را از بین می برد.

- ریکی استرس را از بین می برد و تقریبا آسایش کامل را به ارمغان می آورد

- ریکی بدن را از سموم انباشته شده پاک می کند.

- ریکی به شما کمک می کند تا از عادت های ناخواسته و اعتیاد رهایی یابند

- ریکی نیروی خلاقه شما را افزایش می دهد

- ریکی انرژی شما را تقویت می کند

- ریکی به افزایش قدرت حافظه شما کمک می کند

- ریکی به شما کمک می کند که دیدگاه مثبتی داشته باشید

- ریکی به شما کمک می کند که در آرامش و هماهنگی با دیگران زندگی کنید

- ریکی به شما کمک می کند تا بر عصبانیت و ترس خود غلبه کنید.

- ریکی به درمان بی خوابی و چاقی مفرط کمک می کند.

- ریکی سبب درمان خستگی، رخوت و میگرن می شود.

- ریکی به افزایش اعتماد به نفس در شما کمک می کند.

تمام چیزی که شما برای انتقال دادن ریکی نیاز دارید کانالیزه شدن می باشد.

این کار از طریق استاد صورت می گیرد و روند آن فقط 30 تا 40 دقیقه طول می کشد.

بعد از انجام عمل کانالیزه شدن، حتی اگر شما از این درمان برای خودتان یا برای دیگران استفاده نکنید، این انرژی کاهش نمی یابد و از از بین هم نمی رود. وقتی که یکبار این روند در مورد شما انجام شد، این انرژی را تا پایان عمرتان به همراه خواهید داشت.

این انرژی تحت کنترل مغز نمی باشد. شما با انرژی کیهانی مرتبط شده اید، که فراتر از ذهن شماست.

در طی این درمان، ریکی به طور خودکار انرژی شما را در حد مناسب و مورد نیاز متعادل می کند. بعد از اینکه برای مرحله دوم ریکی کانالیزه شدید، می توانید ریکی را برای فردی که حضور فیزیکی ندارد نیز بفرستید.

ریکی به مثابه مکملی برای سایر روشهای درمانی محسوب می شود.

ریکی در هر حال موثر خواهد بود و به اینکه شما به آن اعتقاد دارید یا خیر بستگی ندارد.

ریکی هوشیاری شما را افزایش می دهد.
آیا کلیه شفاگران از ریکی استفاده می کنند؟

انواع مختلفی از انرژی شفا وجود دارد. نیروی کی یا نیروی زندگی یکی از مهمترین بخش های تمام انرژی های شفا است. تمام شفاگران از نیروی زندگی یا کی استفاده می کنند، ولی همه آنها ریکی را به کار نمی برند. ریکی نوع خاصی از انرژی شفا است که فقط از طریق فردی که با آن همسو شده است می تواند منتقل گردد. ریکی نیروی زندگی است که توسط قدرت برتر هدایت می شود. امکان دارد فردی با ریکی به دنیا بیاید یا از طریق دیگری آن را کسب کند. اغلب افراد باید با ریکی همسو شوند تا قادر به استفاده از آن باشند.
همسویی

ریکی مانند روشهای دیگر انرژی درانی تدریس نمی گردد. این توانایی از طریق استاد ریکی، طی فرایند همسویی به شاگرد منتقل می شود. در زمان همسویی ری یا آگاهی الهی در چاکراها و کانالهای انرژی شاگرد، به منظور توانایی کانال ریکی شدن، تعادل ایجاد کرده و سپس شاگرد را به سرچشمه ریکی پیوند می دهد. این تحولات برای هر فردی تجربه های خاصی را در بر دارد. انرژی های همسویی از طریق استاد ریکی به شاگرد منتقل می شود. استاد ریکی فرآیند را هدایت نمی کند و فقط کانالی برای انرژی همسیی است که از قدرت برتر جریان می یابد.

یکبار که با ریکی همسو شدید آن را برای همیشه در زندگی خود همراه خواهید داشت. هیچگاه تمام نمی شود و هرگز آن را از دست نمی دهید ودارای نتایجی فوق العاده جالبی شامل پالایش انرژی ریکی شخص کانال شده، افزایش قدرت انرژی، شفای مشکلات شخصی، روشنی ذهن، افزایش حساسیت روحی و بالا رفتن سطح آگاهی است.
ریکی مرحله یک

همسویی مرحله اول عمدتا بر بالا بردن انرژی و باز شدن بدن فیزیکی تمرکز دارد تا بتواند پذیرای (کانال) مقدار بیشتری از انرژی نیروی حیاتی باشد و انرژی شفای بیشتری از بدن عبور می کند. پس از مرحله اول شما قادر به خود درمانی هستید و این خود درمانی بدن شما را از تمامی سموم پاکسازی می کند.
ریکی مرحله دو

فرآیند همسویی مرحله دوم یک جهش بزرگ در سطح ارتعاش ایجاد می کند که حداقل چهار برابر بیشتر از مرحله اول است و بیشتر بر بدن اتری تاکید دارد و مرکز شهود را که در غده هیپوفیز قرار دارد را تحریک می کند. قدرت دریافت اطلاعات در سطح شهودی شاگرد را بالا می برد. مرحله دوم بیدار باشی است به روی ابعاد دیگر خود برترمان. ندای شهود به راستی زنده می شود و به احساس والاتری از یگانگی، آرامش و هماهنگی می انجامد.


» نظر
<   <<   6   7   8   9   10      >